Bespaar tot 25% op uw tarieven

“VvE Energie denkt echt mee met hun klanten.”

Ik ben voorzitter van een grote VvE (135 appartementen). Vve Energie heeft ervoor gezorgd dat wij bij onze huidige leverancier konden blijven tegen zeer aantrekkelijke tarieven voor zowel Gas als Elektra. Tevens hebben zij bewerkstelligt dat ons gecontracteerd transportvermogen naar benden kon worden bijgesteld bij onze huidige netbeheerder. VvE Energie denkt echt mee met hun klanten. Tevens hebben zij een flyer aangeleverd zodat wij ook onze eigenaren kunnen laten mee profiteren van een voordelig tarief (indien zij dit wensen).

Mevr. M. Scholte (Bestuurder)

VvE Zuiderterras c.a., Rotterdam

Momenteel is de helpdesk gesloten, graag bellen wij u terug.

De voordelen

• Geen jaarlijkse overstap
  • U betaalt nooit vaste leveringskosten
  • Geen minimum of maximum verbruik
  • Controle van uw eindnota en termijnbedrag
  • Jaarlijks tijdig proactief een nieuw aanbod

Collectieve inkoop

VvE Energie is een doorlopend energiecollectief specifiek voor Verenigingen van Eigenaren (VvE’s) en haar beheerders. VvE Energie zorgt ervoor dat de VvE altijd verzekerd is van scherpe en eerlijke collectieve energie tarieven, zonder dat de leden hier enig omkijken naar hebben. Ieder jaar opnieuw.

De tarieven worden jaarlijks uitonderhandeld. Dit betekent echter zeker niet dat de VvE ook steeds van leverancier moet veranderen. VvE Energie biedt de bestaande leverancier de gelegenheid om het scherpe tarief te matchen. Hierdoor heeft men wel het scherpe tarief, maar hoeft men niet over te stappen.

“Wij onderhandelen altijd eerst met de huidige leverancier, om een overstap te voorkomen."

Gemiddelde besparing

Bespaar tot 25% op uw elektratarief en tot 15% op uw gastarief en betaal nooit meer vastrecht. Gemiddeld gezien realiseert VvE Energie de volgende netto besparingen:

Type aansluiting: Jaarverbruik: Gemiddelde besparing:
Kleine
tot 30.000 kWh
tot 10.000 m3 gas
€ 600,- (incl. BTW)
Middelgrote
tot 75.000 kWh
tot 30.000 m3 gas
€ 1.750,- (incl. BTW)
Grote
vanaf 75.000 kWh
vanaf 30.000 m3 gas
€ 2.500,- (incl. BTW)

"Bespaar tot 25% op uw elektratarief en tot 15% op uw gastarief en betaal nooit meer vastrecht."

Behaalde resultaten

Deze elektra- en gasgrafieken geven weer hoe de gemiddelde energietarieven van VvE Energie zich de afgelopen 8 jaar verhielden tot de gemiddelde kleinzakelijke tarieven in Nederland. Dit levert uw organisatie zeker op de lange termijn al snel een besparing van duizenden euro’s op.

Elektra

Gas

Uw energiezaken zijn in goede handen bij VvE Energie.

Energiescan

Wilt u weten wat wij voor u kunnen besparen? Middels een op maat gesneden advies maken wij inzichtelijk hoeveel uw VvE precies kan besparen. De scan is altijd geheel kosteloos en vrijblijvend. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een advies op maat per e-mail. Het enige dat u hoeft te doen is een (recente) maand- of jaarnota van uw leverancier uploaden in onderstaand vlak. Heeft u meerdere aansluitingen? Geen probleem: u kunt meerdere nota’s uploaden.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 128 MB, Max. aantal bestanden: 5.

Een stappenplan voor verduurzaming van een appartementencomplex