VvE Energie is uw directe aanspreekpunt.

“Wij kunnen ons als vrijwillige bestuurders met andere zaken bezig houden!”

Heel fijn om 'ontzorgd' te worden op het gebied van energie. Binnen VvE's is er vaak nauwelijks iemand te vinden die zich met het ingewikkelde energievraagstuk bezig wil of kan houden, maar besparen willen we uiteraard wel allemaal! Naast de jaarlijkse besparing, betaalt de samenwerking met VvE Energie zichzelf terug waardoor wij ons als vrijwillig bestuurders van onze VvE met andere zaken bezig kunnen houden!

Mevr. P. Verweij (Bestuurder)

VvE Oostelijk Halfrond 105-157, Amstelveen

Momenteel is de helpdesk gesloten, graag bellen wij u terug.

De voordelen

• U heeft één vast contactpersoon
  • Geen belmenu's of wachtrijen
  • Deskundige medewerkers met ruime ervaring

Klantenservice

VvE Energie is uw directe aanspreekpunt voor alle energie gerelateerde vragen. U staat nooit meer in de wacht bij een leverancier. Wij nemen uw vraag direct in behandeling en zorgen voor een passend antwoord. Op die manier garanderen wij een hoogwaardig serviceniveau, ongeacht wie uw leverancier is.

Onze klantenservice ondersteunt uw VvE onder andere bij:

• Voorschot controle: is uw VvE onlangs opgericht, wij controleren na een aantal maanden uw voorschot zodat u niet na 1 jaar voor verrassingen komt te staan;
  • Meterstanden correctie: zijn de meterstanden op de jaar/eindnota niet goed overgenomen waardoor de VvE veel moet bijbetalen, wij vragen de correctie voor u aan;
  • Stookkosten afrekening: wanneer er onduidelijkheden zijn over de stookkosten afrekening zorgt VvE Energie voor opheldering;
  • Signaleren besparingen: VvE Energie is altijd proactief op zoek naar besparingen voor VvE’s, wij onderzoeken of de VvE kan besparen op bijvoorbeeld netbeheerkosten, meetdiensten en energiebelasting.Dat wij deze rol serieus nemen, blijkt wel uit het feit dat onze service beoordeeld wordt met een 9,4 gemiddeld.

Energiescan

Wilt u weten wat wij voor u kunnen besparen? Middels een op maat gesneden advies maken wij inzichtelijk hoeveel uw VvE precies kan besparen. De scan is altijd geheel kosteloos en vrijblijvend. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een advies op maat per e-mail. Het enige dat u hoeft te doen is een (recente) maand- of jaarnota van uw leverancier uploaden in onderstaand vlak. Heeft u meerdere aansluitingen? Geen probleem: u kunt meerdere nota’s uploaden.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 128 MB, Max. aantal bestanden: 5.